Żadna kobieta nie jest zadowolona, gdy dojrzy na swoim ciele oznaki cellulitu. Gdy problem staje się coraz bardziej dotkliwy, należy podjąć zdecydowane kroki. Oprócz ćwiczeń i masaży, warto dokładniej zwrócić uwagę na listę spożywanych przez nas produktów. Jeśli zbyt często jadamy w pośpiechu, racząc się hamburgerem i popijając colą, jesteśmy na dobrej drodze do skażenia naszego organizmu ogromną ilością toksyn. Co więc jeść, by skóra odzyskała dawny blask i jędrność. Przyjrzyjmy się głównym założeniom diety na cellulit!

Dieta na cellulit – jadłospis

Warto zacząć od rzeczy, których musimy kategorycznie unikać. Oprócz wspomnianych już fast-foodów, powinnyśmy zapomnieć o słodyczach i potrawach tłustych, ostro przyprawionych, gdyż sprzyjają gromadzeniu się wody. Sól i kawa także nie będą naszymi sprzymierzeńcami w walce z pomarańczową skórką. W diecie na cellulit, a szczególnie w diecie na cellulit na udach niezwykle istotne jest jedzenie małych, regularnych posiłków, od 4 do 5 razy dziennie. Bardzo ważne jest śniadanie, bo dostarcza mnóstwa niezbędnej do życia energii i wpływa na prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Kolejne posiłki powinny być zjadane w równych odstępach, co bez wątpienia uchroni nas przed napadami głodu.

W jadłospisie racjonalnej diety na cellulit trzeba uwzględnić głównie produkty bogatych w witaminy z grupy B (kiełki zbóż, drożdże, jajka), chude mięso i sery, ryby, a także owoce działające moczopędnie (arbuz, pietruszka, czereśnie, truskawki). Dzięki temu pozbędziemy się pomarańczowej skórki oraz zyskamy zdrowe włosy, cerę i paznokcie, o jakich zawsze marzyłyśmy! Warto przede wszystkim pamiętać, że najważniejszą zasadą w jadłospisie diety na cellulit na udach jest idea świadomego odżywiania – możemy jeść mniej, ale jedynie produkty o wysokiej wartości odżywczej. Dzięki tej strategii w Twoim organizmie będzie zachodziło wiele procesów przemiany materii równolegle. Nie zapominajmy, że równie istotne co pożywienie, są dla naszego organizmu płyny. Wedle dobrze skomponowanej diety na cellulit pij przynajmniej 2 litrów niegazowanej wody mineralnej o niskiej zawartości sodu. Świetnie sprawdzi się także zielona herbata.

Zobacz, jak rozpoznać cellulit wodny!

Uzupełnieniem właściwej i zdrowej diety na cellulit (w tym diety na cellulit na udach) będzie stosowanie dobrej jakości kremów pielęgnacyjnych, znacznie redukujących tkankę tłuszczową. Jednym z najlepszych, złożony jedynie z naturalnym składników, jest Vialise. Dzięki jego sprawdzonym właściwościom pozbędziesz się z organizmu toksyn, poprawisz mikrokrążenie i kompleksowo zadbasz o wygląd Twojej skóry. Krem Vialise może z powodzeniem zastąpić zwykły balsam! Nie czekaj więc – połącz dietę na cellulit, ćwiczenia, masaże, naturalny skład Vialise i ciesz się piękną skórą na całym ciele!